it feels good...(je me sens bien...)

it feels good...(je me sens  bien...)
Reality Funny facts about my circumstances :

*statistics of my viewers/audiences from.my youtube /blog are female, but none of them make comment...secretly grabs those artickles/vodeo but never comment...looks like my secret admire mostly male...but that's totally wrong...male only 46%

Add caption

*People who attend coming renting/reservate my pavillions, villas, and appartements, once he knows me...he just book for couple days to nake sure to see me
..lol (perhabs curious with my apparence???) 
*most visited countries since last 3 years: 
France, Russia, United States, Saudi Arabia, UAE, UK,... These larges and famous countries are most beloved audiences I have ever ...
....(to be continued..) 







My body shrinking,belly(abs) smaller...it's just my style I choose to be...
I training and care my body A LOT, beside as dancer, I am mother and Beauty -expertise. 
thank u so much for appreciate my effort....
U wish I can have my own spa salon for u.... Another photos will be upload without censorship only here.

Sharing is caring

  





Post by Rose Mals.





look how fatty i was, traveled in B ali last Avril 2014
Post by MissUNIQUEROSE.










Hmmm...qoui pour réponses leur questions..?!

Bon,...
Des fois je voulais exprimer des choose...mais je ne sais pas qoui parler....peut-être trop timide?!?.......
Tu sais..une seule choose me calmé juste narcissique devant petite appareil camera...et me faire selfie....

Plupart existé ce genre jalousie... Surtout pour les filles... Je vois statistiques dans mon blog, il y a pas mal nombreuses les femmes /filles qui consulter secrètement mes publications.. Sauf il sont jamais commentaires.. Ni me.pose questions... On dirait jamais.existe..ou il sont se cache derrière pour tranquillement visite mes.publications sans être connaître?... Pourtant j aimerais bien écoute leur opinions... Hélas pas de chance pour.nous y connaître 

Plus des gens me.moque...plus je me sens plus et plus belle...et je lui ignorait... 

"I love my bust, I love them..i m strong already whatever compliment or even hypocrites comment 'bout it...i feel blessings... "

Regardez ce que fait MissUNIQUEROSE sur Keek http://keek.com/MissUNIQUEROSE.












No comments:

Bandara Supadio Pontianak From Bali With Love Selfie Dengan Selebritis
| Copyright © 2013 Miss UniqueRose - official Source of the UniqueRose Eurasian Gorgeous